Szerény, 621 lóerős változatot készített a G-Power az előző generációs BMW M3-ból

tuning


Hirdetés

A G-Power átalakításának köszönhetően mostantól akár egy Lamborghini Huracan legyőzése sem jelenthet gondot az előző generációs M3 tulajdonosainak.

Hirdetés

A műhely ugyanis úgy gondolta, hogy a német gyártó modelljének V8-as erőforrásában a gyári értékeknél jóval több lapul, ezért egy kompresszor behozatalával rögtön négy csomagot is létrehoztak, melyek közül mindenki kiválaszthatja a számára legoptimálisabbat.

Az első szint értelemszerűen a legszerényebb, itt 513 lóerő és 500 Nm nyomaték várja a vásárlókat, ami 99 lóerő  és 100 Nm többletet jelent az alapmodellhez képest, mindezért pedig 5.999 eurót, vagyis 1.8 millió forintot kérnek.

Hirdetés

Aki úgy dönt, hogy ennél 1000 euróval többet is tud fizetni, az már 542 lóerős teljesítménnyel és 525 Nm-es nyomatékkal találhatja szembe magát, de 7.999 euróért már a 600 lóerős határ is megközelíthető, hiszen a hármas szintű csomag keretein belül már 592 lóerővel és 570 Nm-es nyomatékkal számolhatunk.

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

07-BMW

A csúcsok csúcsát 8.999 euróért, vagyis 2.8 millió forintért kaphatjuk meg, ami 621 lóerőt és 590 Nm nyomatékot jelent. A G-Power szerint a megnövelt teljesítmény ellenére az autó továbbra is kitűnően alkalmas napi használatra, a kompresszoros rendszer pedig minden változattal kompatibilis, így minden előző generációs M3 tulajdonos jelentkezhet náluk. Ezt pedig jobb, ha az érdeklődők minél előbb megteszik, ugyanis december 23-ig a karácsonyi akció keretében 15%-ot elengednek az árból.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Egy Alfa Romeo, amire lehetetlen lenne nemet mondani

Egy Alfa Romeo, amire lehetetlen lenne nemet mondani

A mai autóipari környezetben egyértelműen a hiperautók váltak a csúcsragadozókká, hiszen olyan teljesítménnyel és csúcstechnológiával büszkélkedhetnek, amit csak nagyon kevés modell tudhat magáénak.
Cikk archívum...