Manhart MH7 700, az új generációs 7-es BMW első tuning változata

tuning


Manhart Racing
Hirdetés

Az egyik legelső módosított új generációs 7-es BMW-jéről tett közzé egy kedvcsináló képet a Manhart Racing csapata.

Hirdetés

Aki nem elégedett a bajor autógyártótól megszokott csúcsteljesítményre és az elegáns megjelenésre, azok általában a sportosabb M megjelölésű modelleket választják a BMW berkein belül. A vállalat vezetése szerint, azonban a közel jövőben nem tervezik csúcskategóriás limuzinjukat M változatban is kiadni, így az emiatt elkeseredett tulajdonosoknak nem marad más, mint a tuning világ felé fordulni.

Hirdetés

Első körben nyilvánvaló választás lehet az Alpina tuningcég, mely már javában teszteli a B7 Biturbo névre keresztelt prototípust, azonban egyelőre csupán erősen leplezett külsejű modelleket kaptak lencsevégre a lesifotósok. A korábbi csúcsmodelljükből kiindulva 600 lóerő körüli teljesítményre számíthatunk majd 800 Nm nyomaték mellett. Ha pedig, a luxus is szempont az átalakítás során, kevés olyan lehetőség van, amit az Alpina ne tudna megvalósítani.

manhart-racing-releases-teaser-of-future-mh7-model-based-on-the-2016-bmw-7-series-97890_1

Ha azonban a teljesítmény az egyik legfőbb tulajdonság, amit a végletekig szeretnénk növelni, akkor jöhet szóba többek között a Manhart Racing csapata, akik egy elképesztő fenevadat készítenek a legújabb generációs 7-es BMW-ből.

A tuningcég közzétett egy kis előzetes képet, hogy hol is tartanak jelenleg a munkálatok, amiről azt kell mondjuk, hogy elég biztató. Ahogy a fenti képen is látható 7-es BMW már az amúgy is agresszívabb M Sport csomaggal is fel lett szerelve, melynek továbbfejlesztett részei a karbonszálas első légterelő, az oldalsó szoknyák és a kifeketített első hűtőrács. Az embléma megváltoztatásán kívül a Manhartra jellemző hosszanti fekete csíkozás (sárga szegéllyel) is megfigyelhető az autó teljes hosszában, illetve a felniket is lecserélték egy saját, fekete szettre, míg a féknyergeket stílusosan szintén sárgára fényezték.

A motorháztető alatt a gyári 4,4 literes, V8-as, biturbó motor teljesít szolgálatot, viszont az autó nevéből (MH7 700) könnyen kikövetkeztethető, hogy 700 körüli lóerőre hangolta a Manhart, ami a gyári 450-hez képest hatalmas előrelépést jelent.

Fotó: Manhart Racing

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Cikk archívum...