1969-es Camaro modern köntösbe bújt a CR Supercars jóvoltából

tuning


CR Supercars
Hirdetés

A Classic Recreations csapatának CR Supercars részlege mutatta be a Las Vegas-i SEMA Showra készült CR1 Camaro modellt, melynek alapja egy 1969-es Chevy Camaro.

Hirdetés

Az amerikai izomautók kedvelői biztosan lenyűgözőnek tartják a Chevrolet Camaro modellt, azonban az alábbiakban nem egy teljes restauráción átesett 1969-es modellről van szó, hiszen ami született belőle, az sokkal több korabeli önmagánál. A külsővel kezdve új Dynacorn karosszériaelemeket illesztettek az autóra, melyet kiegészítettek a saját tervezésű első lökhárítóval és hátsó légterelővel. A tuningcsapat az Eddie Motorsports-nak köszönheti a motorháztető zsanérjait, az ajtókilincseket és a hátsó lámpák keretét, míg a csodálatos matt kék árnyalatú metál fényezést a BASF Glasurit végezte el.

Hirdetés

Camaro (9)

Természetesen ha már egy merőben új külsőt álmodtak meg az autónak, akkor mindenképpen összhangba kellett ezzel hozni a belső értékeket is, így a csaknem 46 éves blokkot egy gyári 7,0 literes, V8-as LS7-es egységre cserélték, melynek kimeneti teljesítménye egész pontosan 505 lóerő és 470 Nm nyomaték. Utóbbi 85 százaléka már kétezres fordulattól teljes egészében elérhető, míg a lóerőmaximum nagyjából 6200-as fordulatnál áll rendelkezésre. Az erőforráshoz egy Tremec típusú hatfokozatú manuális váltó csatlakozik, míg az újdonságok sorát tovább bővítik az elöl csöves A-lengőkaros verseny, míg hátul a többlengőkaros felfüggesztések, melyek állítható lengéscsillapítókkal rendelkeznek mindkét tengelyen.

Camaro (4)

A megfelelő fékenergiáról a Wilwood hatdugattyús féknyergei gondoskodnak együttműködve a 14 colos lyuggatott féktárcsákkal. Az egész rendszert egy feketére fényezett, 18 colos Forgeline felniszett hivatott elrejteni, melyeken elöl 275/35-ös, míg hátul 335/30-as BFGoodrich Rival abroncsok találhatóak.

Sajnos, nem rendelkezünk közeli felvételekkel az utasteret illetően, azonban a CR Supercars elárulta, hogy a CR1 Camaro modellbe 8 pontos bukócsőrendszer került beszerelésre, Procar Evolution versenyülések és bőrbevonatú kormánykerék is található benne a Flaming River jóvoltából. A Classic Instruments felel az új integrált műszeregységért, melyet kifejezetten ehhez a modellhez készítettek és 200 mérföld per óráig (321 km/óráig) skálázták a sebességmérőt finoman jelezve az autó kvalitásait.

Fotók: CR Supercars

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Cikk archívum...