xDrive-val szerelik az új M5-öt, de gombnyomásra csak hátul hajt?

Autó


fotó:BMW AG
Hirdetés

A német sajtó kiderített pár információt a G30-as sorozat csúcsváltozatáról, és a rajongók első nagyot hőkölnek majd: xDrive lesz a fedélzeten. Aggodalomra semmi ok, gombnyomásra csak a hátsó kereknek jut majd a 630 lóerő.

Hirdetés

Hasonlóan a Mercedes-AMG E 63 S-hez, a bajor limuzin is összkerékhajtást fog kapni, először a típus történetében. A motor 630 lóerős lesz, mindent a tökéletes vonóerő és gyorsulás jegyében terveznek meg – de annak sem kell búsulnia, aki szívesebben csúszik keresztbe, semmint ideális íveket ír le négy kerékkel. Elég lesz megnyomni egy gombot – hasonlóan az említett Mercedeshez -, és driftmódra vált a kocsi, azaz csak hátul hajt majd.

Hirdetés

Az erőforrás terén nincs meglepetés: 4.4 liter, biturbó V8-as, 630 lóerővel az F90-es kódjelű kocsiban, írja a bimmertoday.de.  A modell súlya jelentősen csökken – 70 és 100 kg közé teszik -, kevesebb mint 4 másodperc alatt lesz százon. Egészen addig merészkednek, hogy xDrive-val a 3.3 másodperces sprint sem kizárt. A végsebességet 310 km/ó fölé saccolják. Az Auto Bild szerint valamikor 2017 végén, 2018 elején esedékes a debütálás.

Az első lökhárítóban három nagy légbeömlőt alakítanak ki, mindkét oldalt megkapja az Air Curtain – Légfüggöny – nevű belépőket a nyílások felső részében, ahogy az M3, M4, M2 modellek esetében is látható. Hátul diffúzor kap helyet a középső szekcióban, jobb és bal oldalt egy-egy duplavég pöfékelhet.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Le Mans és F1 keverékéből lesz az LMF1 – mi van?

Le Mans és F1 keverékéből lesz az LMF1 – mi van?

A Yasiddesign ismét szabadjára engedte fantáziáját, és a Porsche legendás 917-es modelljét ötvözte Forma-1-ből átmentett génekkel. Utóbbit tükrözik a kerekek, a széles első szárny és a hátsó légterelő. Túl...
Távozik a BMW főtervezője

Távozik a BMW főtervezője

Buzz

Az auto motor und sport megbízható forrásokra hivatkozva írja, hogy távozik a bajorok főtervezője, Karim Habib. Azt nem tudni, hol folytatja a libanoni származású dizájner.
Cikk archívum...