Túrázni is lehet majd a dupla csomagtartóval rendelkező McLaren 570GT-vel

Autó


McLaren
Hirdetés

A McLaren nem csak a most zajló Forma 1-es téli teszteken dolgozik szorgosan, de az utcai sportautókra is kiemelt figyelmet fordít ezekben a napokban, ugyanis több autójukkal is jelen lesznek a március 1-én megrendezésre kerülő Genfi Autószalonon.

Hirdetés

Ezen autók közé tartozik majd az 570GT is, amely a modellcsalád harmadik tagjaként érkezett meg az 570S Coupe és az 540C Coupe mellé, potom 154 ezer fontos (62 millió forintos) kezdőáron.

Hirdetés

A Brit autógyártó állítása alapján soha nem volt még olyan autójuk, ami olyan szintű kifinomultságot és luxust tudott volna nyújtani a vásárlóknak, mint az 570GT, amelyet azért sportossága ellenére igyekeztek úgy megtervezni, hogy napi használatra és hosszabb utakra is egyaránt alkalmas legyen. Többek között ezt a célt szolgálják a 8 fokozatban elektromosan állítható ülések is, amik egy-egy hosszabb út során igen hasznos tulajdonságnak tudnak tűnni.

mc14664

A mérnökök egy 18%-ban átlátszó panorámatetőt álmodtak meg az autóhoz, ez azonban már ismerős lehet a McLaren háza táján járatos olvasóknak, hiszen ugyanezt a megoldást találhatjuk a P1 esetében is. A panorámatetővel kapcsolatban érdemes még megjegyezni, hogy egy úgynevezett SSF (Sound & Solar Film) funkcióval is rendelkezik, amely amellett, hogy megszűri a napfényt, még a külső zaj csökkentésében is nagy szerepet játszik.

mc154

Akárcsak a coupé modellek, az 570GT is rendelkezik egy orrészbe rejtett 150 literes csomagtartóval, azonban esetében még egy 220 literes másodlagos csomagtartóról is beszámolhatunk, amit az ülések mögött találhatnak majd meg a vásárlók.

A megjelenés és az alkalmazott technológia mellett természetesen az autó teljesítményéről is csak szuperlatívuszokban lehet beszélni, hiszen a 3.8 literes V8-as biturbó motor 570 lóerőjének és 600 nm-es nyomatékának köszönhetően mindössze 3.4 másodpercig tart 0-100-ra gyorsulni, de a 200 km/órás határ elérése sem vesz igénybe többet 9.8 másodpercnél.

mc153533

Az 570 GT felfüggesztése megegyezik azzal, amit a Coupe változatban is találhatunk, azonban némileg újrahangolták azt a mérnökök, ennek keretében pedig a rugó merevségét elől 15%-kal, hátul pedig 10%-kal csökkentették.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Cikk archívum...