Szélesebb lehet, de biztosan nem lesz középmotoros a következő Porsche 911

Autó


Fotó: Porsche
Hirdetés

Noha még véget sem ért a 911-es sorozat ráncfelvarrott modelljeinek bemutatója, a német gyártó már most a következő generációs változaton dolgozik, amelynek érkezésére 2018 végén, 2019 elején számíthatunk.

Hirdetés

A Car and Driver írásában megemlíti, hogy bár a 911 RSR versenyautó középmotoros elrendezést kapott, az új 911 szinte biztosan megtartja a farmotoros elrendezést, noha a tökéletes egyensúly és súlyelosztás érdekében némiképp módosíthatnak annak elhelyezésén.

Hirdetés

A lap úgy tudja, a döntés hátterében az áll, hogy a gyártó szeretné, ha a modell továbbra is praktikus utcai autóként szolgálna, és ellentétben a Ferrari vagy a McLaren hasonló sportautóival, továbbra is négy személyt szállíthatna.

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

Noha az erőforrás tekintetében komolyabb változtatásokra nem érdemes számítani, az autó szélessége ismét nőhet, különösen az orrésznél.  Ahogyan az várható volt, a hírek szerint továbbra is alapértelmezett lesz a hátsókerékhajtás, míg néhány modell esetében az összkerékhajtás is számításba jöhet. Szintén nem meglepő a plug-in hibrid variáns érkezéséről szóló hír sem, amely tisztán elektromos-meghajtás esetén mintegy 50 kilométer megtételére lehet majd képes.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Egy Alfa Romeo, amire lehetetlen lenne nemet mondani

Egy Alfa Romeo, amire lehetetlen lenne nemet mondani

A mai autóipari környezetben egyértelműen a hiperautók váltak a csúcsragadozókká, hiszen olyan teljesítménnyel és csúcstechnológiával büszkélkedhetnek, amit csak nagyon kevés modell tudhat magáénak.
Cikk archívum...