Megosztó, de ettől lesz sikeres? Az új Ford Fiesta

Autó


fotók:Ford Media
Hirdetés

Az élőben közvetített esemény csatornájára érkező kommentek alapján megosztja a közönséget az új Ford Fiesta külseje, amit Kölnben mutattak be kedd este. Rögtön négy változatot lepleztek le: Vignale, ST-Line, Titanium, és az Active néven futó crossover.

Hirdetés

Nehezen jutott el a Ford a lényegig Kölnben: egy órán át vetítettek videókat, hallhattunk beszédeket, láthattunk (ál)DJ robotot, majd megérkezett az új Fiesta, de sok technikai részletet nem tudhattunk meg. Ami biztos: négyféle kivitel lesz a felszereltség és stílusirányzat terén. A sportos ST és a magasan felszerelt Vignale vízszintesen elrendezett ködlámpát kap az első lökhárítóba.

Hirdetés

A négy különböző változattal remekül le tudja fedni a Ford a vásárlók igényeit, hiszen a stílusos megjelenésre vágyók számára adott a Titanium, a luxust kedvelők számára a Vignale, a crossover hatás iránt vágyóknak az Active, míg a sportos életérzés kedvelőinek az ST-Line.

fiesta01

A frissítésen átesett modellen radikális változásokat nem fedezhetünk fel az elődhöz képest, ugyanakkor adott a Focus esetében már látott hűtőrács, a némileg átalakított első fényszóró, és az előzetes híreknek megfelelően úgy tűnik, hogy a hajszálnyival nagyobb méret is, ami logikusan tágasabb utasteret eredményezhet majd.

Bár egyelőre az ötajtós ST-Line képezi a kínálat csúcsát, már az is jól látható, milyen lesz az ST variáns. A 10 küllős könnyűfém felnik, a sportos lökhárítók és az oldalszoknyák kifejezetten sportos hatást nyújtanak a modellnek, és úgy tűnik, ezek az elemek valamennyivel hangsúlyosabbak lettek a jelenlegi generációs ST-n találhatóknál.

11-Ford

A rendkívül megosztó külső mellett az utastérben is történtek módosítások, hiszen érkezett egy 8-colos, remek felbontással bíró “lebegő hatást keltő” érintőképernyő, adott a Ford Sync 3 nevű infotainment rendszere, és a gyártó történetében elsőként bekerült a kínálatba a prémium minőségű hangzást nyújtó Bang & Olufsen hangrendszer is. A műszerfal elrendezése úgy tűnik, rendben van, ám azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Fiesta relatíve kis mérete miatt a 8-colos kijelző óriásnak tűnik, ami viszont nem biztos, hogy rossz.

Erőforrások tekintetében a mai nap nem lettünk okosabbak, ugyanakkor a várakozások szerint több, kisebb kapacitású három és négyhengeres turbós egység érkezésére lehet számítani.

FORD_FIESTA_VIGNALE_34_REAR

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Le Mans és F1 keverékéből lesz az LMF1 – mi van?

Le Mans és F1 keverékéből lesz az LMF1 – mi van?

A Yasiddesign ismét szabadjára engedte fantáziáját, és a Porsche legendás 917-es modelljét ötvözte Forma-1-ből átmentett génekkel. Utóbbit tükrözik a kerekek, a széles első szárny és a hátsó légterelő. Túl...
Távozik a BMW főtervezője

Távozik a BMW főtervezője

Buzz

Az auto motor und sport megbízható forrásokra hivatkozva írja, hogy távozik a bajorok főtervezője, Karim Habib. Azt nem tudni, hol folytatja a libanoni származású dizájner.
Cikk archívum...