Kreatív módon ünnepli a Citroën a Type H furgon 70. születésnapját

Autó


Fotó: Citroën
Hirdetés

A Citroën egy másik kreatív és merész francia márkával, a le coq sportiffal szövetkezett. A közös munka eredményével az április 25-én megnyíló Birminghami Autószalonon találkozhatunk.

Hirdetés

A Type H furgon hetvenedik születésnapja alkalmából a két márka egy autentikus Type H-t és egy új Jumpyt öltöztetett fel a le coq sportif színeibe. Az emblematikus Type H méltó utódja az új Jumpy, amely stílusának, kényelmének és praktikumának köszönheti népszerűségét. A két egyedi autó mobil kerékpárszervizként funkcionál és végig fogja kísérni a le coq sportif különféle eseményeit az év során.

Hirdetés

A 2 autó fényes fehér fényezést kapott, beleértve az összes karosszériaelemet, a keréktárcsákat és a JUMPY tetőgalériáját is, amelyen 2 kerékpár szállítható. Ezt az elegáns fehér színt kék és piros fényezésű, szögletes színes blokkok dobják fel a teljes karosszérián. Ez a színkombináció frissességet és dinamizmust kölcsönöz a két autónak, ugyanakkor szimbolizálja a két márka kötődését a tipikusan franciás eleganciához is.

A Birminghami Autószalon Citroën standján bemutatkozó tanulmányautók a le coq sportif eseményeit kísérik majd, legyen szó kerékpáros eseményekről, boltmegnyitókról, vagy a márkához kötődő személyek szállításáról.

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
540 ezer autót hív vissza a Mazda

540 ezer autót hív vissza a Mazda

A kézifék lehetséges meghibásodása miatt 540 ezer autót hív vissza világszerte a Mazda. A 3-as és a 6-os széria érintett az akcióban.
Cikk archívum...