Ismét a Ford volt a legkelendőbb autómárka hazánkban

Autó


fotó:Auto-Live
Hirdetés

A 2016-os év végéig 117888 új személyautót és kishaszonjárművet regisztráltak Magyarországon, amiből a Ford 15091 darabos eredményével, mellyel ismét megszerezte a piaci elsőséget, 12.8 százalékkal részesedik – közölte a márka hazai képviselete.

Hirdetés

A haszonjárművek terén a Ford 5572 darabbal 26.12 százalékos részesedéssel, a legközelebbi versenytárs eredményének közel kétszeresével,  a valaha volt legerősebb évet zárta Magyarországon.

Hirdetés

A Ford elmúlt nyolc év alatt hetedszer szerezte meg a piacvezető pozíciót hazánkban. A sikeres évet több tényezőnek tudják be: 13 vadonatúj vagy megújult modell, a márkakereskedői hálózat által eredményesen alkalmazott, az ügyfél életútját végigkísérő ügyfélfókuszú stratégia, valamint a profi szervizhálózat egyaránt hozzájárult.

„A hazai sikereinket leginkább rendkívül erős és Európában is elismert márkakereskedői hálózatunknak köszönhetjük. Márkakereskedői hálózatunk tagjai folyamatosan fejlődve, fejlesztve szolgálják ki rendkívül széles ügyfélkörünket. Büszkék vagyunk arra, hogy a 2015 végén Budapesten megnyitott 3 prémium FordStore kereskedésünk mellé tavaly Debrecenben, Veszprémben és Győrben is megnyílt egy-egy a Ford legjavát reprezentáló prémium minőséget képviselő FordStore szalon, ahol a Ford teljes személygépkocsi és haszongépjármű palettáját kínáljuk, beleértve a legendás és itthon is rendkívül népszerű Mustangot és a Ford Performance modelljeit.

Idén a Ford személygépkocsik értékesítése nőtt a nagyobb (25.6 százalékos) mértékben. A kishaszon-gépjárművek össz piaci eladása is 21 százalékkal gyarapodott, amiből elsősorban a Ford profitált; büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi eredményeinek közel ezer darabbal túlszárnyalva a márka magabiztosan vezet a magyar piacon, ahol majd minden harmadik eladott jármű Ford emblémát visel”. – nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.

„Ugyanakkor nemcsak a piac fejlődik, hanem a vásárlók köre is átalakulóban van. Örömteli változás, hogy a Ford személyautók vásárlóinak jó 40 százaléka már magánember, holott ez az arány tavaly még a 25 százalékot sem érte el. A magánvásárlók aránya mindig jó indikátora a vásárlási kedv és a vásárlóerő növekedésének, ami nemcsak a Ford vagy a többi márka, hanem az egész nemzetgazdaság számára kedvező hír”- tette hozzá Dalos Attila a Ford Magyarország kereskedelmi igazgatója.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
4.9 másodperc alatt van 100-on a Kia Stinger GT

4.9 másodperc alatt van 100-on a Kia Stinger GT

A 2011-ben bemutatott GT tanulmány után a 2017-es Detroiti Autókiállításon a sorozatgyártásra kész változat is megmutatta magát. A modell a jelenleg zajló Szöul Motor Show-n is kiállításra került, közvetlenül...
Cikk archívum...