A Ferrari lett a világ legerősebb autómárkája

Autó


Fotó: Ferrari
Hirdetés

Egy globális felmérés szerint az autóiparban nincs erősebb márka a Ferrarinál, de akkor is jól állnak, ha nem csak az autós szektort vizsgáljuk.

Hirdetés

Az olasz autógyártó ugyanis a negyedik legerősebb márka lett a világon, és csak a LEGO, a Google valamint a Nike tudta megelőzni az egyre jobb és jobb sportautókat készítő vállalatot. A felmérést a Brand Finance nevű vezető értékelési és stratégiai tanácsadó cég készítette, amely kimutatása elkészítésekor a világ több ezer ismert márkáját értékelte.

Hirdetés

Az egyes márkák értékelésekor különböző tényezőket vettek figyelembe, úgy mint a marketing befektetések, az ismertség, a márkahűség, az alkalmazottak elégedettsége és a vállalat hírneve. Ezt követően pontozták, majd különböző osztályokba sorolták az egyes vállalatok márkáit, melyek közül a legjobbak az AAA+ besorolást kapták.

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

Értelemszerűen ide került a Ferrari is, amely a márka erősségét tekintve három pontot javított tavalyi eredményén, így jelenleg 92 ponttal vezeti az autóipari rangsort. Második helyre a 86 pontot szerző Porsche, harmadikra pedig az egyaránt 84.9 pontot felmutató Volkswagen és Seat futott be. A Top 3 után a BMW (84.5), a Renault (84.2), a Toyota (83.1), a Rolls-Royce (83) és a Lamborghini (82.3) következik.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Cikk archívum...