450 lóerős turbómotor került a 2017-es Porsche 911 GTS modellekbe

Autó


fotók:Porsche AG
Hirdetés

A Porsche újabb modellekkel bővíti termékkínálatát a 911-es sorozat esetében, hiszen megérkeztek a GTS variánsok, amiből rögtön öt is a vásárlók rendelkezésére áll.

Hirdetés

A 991.2-es frissítésnél megtapasztalt új stílusjegyek a GTS modellek esetében is megérkeztek, akárcsak az új erőforrás, amely a modellel együtt a Detroiti Autókiállításon debütált.

Ahogyan az már tavaly megerősítésre került, a GTS szakított a kifutó modell 3.8-literes szívómotorjával, helyette az összes új változat már egy 3-literes sorhatos egységgel támad, amelyek két turbófeltöltővel kiegészülve 450 lóerős teljesítményt valamint 2150 és 5500-as fordulatszám között elérhető 550Nm-es csúcsnyomatékot nyújtanak. Ez egyébként 20 lóerős növekedést jelent a ráncfelvarrás előtti GTS-hez képest.

Hirdetés

911 Targa 4 GTS

Mint már említettük, a Porsche összesen öt variánst mutatott be, ezek az alap Carrera GTS-en kívül az alábbiak: Carrera 4 GTS, Carrera GTS Cabrio, Carrera 4 GTS Cabrio és a Targa 4 GTS.  A Porsche aktív felfüggesztéskezelő rendszere minden GTS modell esetében az alapfelszereltség részét képezi, ám a coupé változatok ennek a sport változatát viselik, amelynek köszönhetően a hasmagasság 10 mm-rel csökkent. Nem meglepő módon a felsoroltak közül a 911 Carrera 4 GTS bizonyul a leggyorsabbnak, a modellnek ugyanis mindössze 3.6 másodpercre van szüksége a 0-100-as gyorsuláshoz, feltéve, ha az opcionálisan elérhető PDK váltóval választjuk. A végsebesség 312 km/órában lett meghatározva, de ilyen tekintetben a többiek sem maradnak el, ugyanis a gyártó tájékoztatása szerint az összes most bemutatott modell csúcssebessége meghaladja a 300 km/órát. Természetesen a manuális váltók szerelmeseinek sem kell csalódnia, az összes frissített GTS modell esetében elérhető az egység.

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

911 Carrera 4 GTS

A megnövelt teljesítmény ellenére az új modellek fogyasztása nem változott, a 911 Carrera GTS PDK váltóval szerelve például csak 8.3-literes átlagfogyasztást mutat. A CO2 kibocsátási érték 188g/km.

Ahogy az egy tipikus GTS modell esetében lenni szokott, ezúttal is számos feketére fújt elemet kapunk, amik között a hátsó lámpák között elterülő díszcsíkot, a 20-colos felniket és a kipufogóvégeket is megtalálhatjuk. Természetesen a frissítés jelei mellett sem mehetünk el szó nélkül, hiszen megérkeztek az új első és hátsó lámpák, és bekerült a kínálatba a vadonatúj SportDesign első splitter is. Ami az utasteret illeti, minden modell a Porsche Sport Chrono csomagjából profitál, adott az Alcantara kárpitozás és a négy irányban állítható elektromos ülés is.

Interieur 911 Carrera 4 GTS Cabriolet

Németországban a belépőszintű GTS ára 124.451 eurótól, vagyis 38.2 millió forinttól indul, de aki a maximumra vágyik, annak 44.5 millió forintot kell kifizetnie, amiért viszont már a Carrera 4 GTS Cabrio és Targa 4 GTS modelleket is hazaviheti.

További képek a galériában.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni az autós és motoros világ híreiről, kérjük, lájkold az Auto-live.hu hivatalos Facebook-oldalát.
Hirdetés
Le Mans és F1 keverékéből lesz az LMF1 – mi van?

Le Mans és F1 keverékéből lesz az LMF1 – mi van?

A Yasiddesign ismét szabadjára engedte fantáziáját, és a Porsche legendás 917-es modelljét ötvözte Forma-1-ből átmentett génekkel. Utóbbit tükrözik a kerekek, a széles első szárny és a hátsó légterelő. Túl...
Távozik a BMW főtervezője

Távozik a BMW főtervezője

Buzz

Az auto motor und sport megbízható forrásokra hivatkozva írja, hogy távozik a bajorok főtervezője, Karim Habib. Azt nem tudni, hol folytatja a libanoni származású dizájner.
Cikk archívum...